مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 13:352021-04-28سياسي

آیت الله اختری: فلسطین و قدس روز به روز زنده تر و قوی تر در حال پیشروی هستند


رییس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری گفت: فلسطین در برابر جنایات و توطئه ها و تجاوزات اسراییل جنایتکار، سر فرود نیاورده و تسلیم جنایات دشمن نشده و روز به روز زنده تر و قوی تر در حال پیشروی است.

- رییس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری گفت: فلسطین در برابر جنایات و توطئه ها و تجاوزات اسراییل جنایتکار، سر فرود نیاورده و تسلیم جنایات دشمن نشده و روز به روز زنده تر و قوی تر در حال پیشروی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله محمد حسن اختری در جلسه هماهنگی روز جهانی قدس که در ساختمان کوثر نهاد ریاست جمهوری با حضور وزارتخانه ها، دستگاه ها و متولیان برگزاری روز جهانی قدس برگزار شد، با آرزوی قبولی طاعات و عبادات، اظهار داشت: روز جهانی قدس یادگار بسیار جاوید و زنده و ارزشمند حضرت امام خمینی(قدس الله نفسه الزکیه) و مورد اهتمام و عنایت خاصه مقام معظم رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای است باید بیندیشیم چه کار و برنامه هایی را برای زنده نگه داشتن این جریان و محکوم کردن جنایات اسراییل و رژیم صهیونیستی در این ماه مبارک رمضان انجام دهیم.

وی با بیان اینکه فلسطین هر روز می جوشد و می خروشد، بیان کرد: فلسطین در برابر جنایات و توطئه ها و تجاوزات اسراییل جنایتکار سر فرود نیاورده و تسلیم جنایات دشمن نشده و ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله اختری: فلسطین و قدس روز به روز زنده تر و قوی تر در حال پیشروی هستند

آیت الله اختری: فلسطین و قدس روز به روز زنده تر و قوی تر در حال پیشروی هستند